македонски shqip english
 
Физички лица
Трансакциски сметки
Платен промет
Картички
Кредити
Ризико кредитно животно осигурување
Премиум СМАРТ пакет за приматели на плата/пензија преку Банката
Депозити
Кусур штедење
Онлајн штедење
Мобилно банкарство
Електронско банкарство
Електронски сервиси за информирање
Менувачко работење
Трезорско работење
Апликации физички лица
Правни лица
Сметки
Платен промет
Бизнис картички
Кредити
Депозити
Документарно работење
Електронско банкарство
Трезорско работење
Апликации правни лица
Работа со хартии од вредност
MoneyGram - меѓународен трансфер на пари

 

            ЧЛЕН НА

 

Документарно работење

Документарни наплати (инкасо) и наплата по меници и чекови 

 

Инкасото е инструмент за плаќање во меѓународниот платен промет каде што банката по налог на својот клиент (продавачот) ги испорачува потребните документи (фактура, транспортен документ и сл.) до банката на купувачот, наведувајќи инструкции за врачување на документите до купувачот. Овој инструмент вообичаено се користи кога деловните партнери веќе имаат изграден однос на заемна доверба.

Инкасо работите подразбираат откуп на документи од страна на увозникот, кои се презентирани со посредување на банките, со што се овозможува брзо и ефикасно следење и плаќање на веќе извршениот увоз/извоз на стока, со истовремен прием на сите неопходни документи за понатамошна манипулација на стоката. Банката како медијатор овозможува синхронизираност на плаќањето и приемот на документитe.

Корисници

Мали и средни претпријатија, големи клиенти.

 

Износ

Без ограничување.

 

Потребни документи

·      Тековна состојба издадена од Централен регистар  на РМ (ако правното лице не е клиент на Банката);

·       Картон на депонирани потписи (ако правното лице не е клиент на Банката);

·       Денарска  сметка.

 

Тарифа за надоместоци - документрано работење (инкасо) за правни лица

 

 

Лице за контакт:

Горан Томовски

Директор на Дирекција за правни лица

Сектор Комерцијално Банкарство

Тел. 02/ 32 47 000 лок.459

e-mail. goran.tomovski@ttk.com.mk

 

Андријана Томовска

в.д. Раководител на Оддел за позадински обработки на платен промет, средства и ликвидност

Дирекција за Позадински обработки

Тел. 02/ 32 47 000 лок.027

e-mail. andrijana.tomovska@ttk.com.mk

 

 

* Последна промена направена на интернет-страницата 30.8.2019 година.


 

Известување за неработен ден – 3-ти август 2020 година
Известување за работата на филијали и експозитури на 31-ви јули 2020 година (петок)
Известување за предвремена исплата на јулски пензии од 28-ми јули 2020 година
ТТК Банка донираше компјутери за ученици од социјално ранливи семејства
Известување за исплата на паричните права од социјална заштита од 4-ти јули
Јавен повик за учество на XXXIV седница на Собранието на акционери на ТТК Банка АД Скопје
Известување за промена на работното време на филијалите и експозитурите од 1.6.2020 година
ТТК Банка АД Скопје со нови промотивни депозити за штедачите - ПРОМО ФИКС во денари и во евра
Известување за промена на договорните услови за кредитните производи на правни лица
Известување за понудата за одложување на плаќањето на кредитните обврски на клиентите - физички лица
ТТК Банка АД Скопје однапред плати аконтации за данок на добивка за 2020 година во износ од 10,5 милиони денари

 

 

Copyright ТТК БАНКА АД Скопје Народен Фронт 19А 1000 Скопје тел/факс: 02/3236-400 e-mail: ttk@ttk.com.mk мапа на сајтот предупредување