Документарни наплати (инкасо) и наплата по меници и чекови
Инкасото е инструмент за плаќање во меѓународниот платен промет каде што банката по налог на својот клиент (продавачот) ги испорачува потребните документи (фактура, транспортен документ и сл.) до банката на купувачот, наведувајќи инструкции за врачување на документите до купувачот. Овој инструмент вообичаено се користи кога деловните партнери веќе имаат изграден однос на заемна доверба.
Инкасо работите подразбираат откуп на документи од страна на увозникот, кои се презентирани со посредување на банките, со што се овозможува брзо и ефикасно следење и плаќање на веќе извршениот увоз/извоз на стока, со истовремен прием на сите неопходни документи за понатамошна манипулација на стоката. Банката како медијатор овозможува синхронизираност на плаќањето и приемот на документитe.
Корисници
Мали и средни претпријатија, големи клиенти.
Износ
Без ограничување.
Потребни документи
· Тековна состојба издадена од Централен регистар на РМ (ако правното лице не е клиент на Банката);
· Картон на депонирани потписи (ако правното лице не е клиент на Банката);
· Денарска сметка.
Тарифа за надоместоци - документрано работење (инкасо) за правни лица
Лице за контакт:
Горан Томовски
Директор на Дирекција за правни лица
Сектор Комерцијално Банкарство
Тел. 02/ 32 47 000 лок.459
e-mail. goran.tomovski@ttk.com.mk
Андријана Томовска
в.д. Раководител на Оддел за позадински обработки на платен промет, средства и ликвидност
Дирекција за Позадински обработки
Тел. 02/ 32 47 000 лок.027
e-mail. andrijana.tomovska@ttk.com.mk
* Последна промена направена на интернет-страницата 30.8.2019 година. |